Berraseris Kızlar progestan kullanan var mı ve hangisini kullanıyorsunuz benim düşük tehlikem var doktor günlük ya ağızdan yada vajinadan bi tane kullanmam gerektiğini söyledi hangisi daha etkili
Eminesahin1 Berraseris benim kanamam olmuştu bana da ilk başta ağızdan verdi 1 hafta kullandım ama yan etkilerini çok yaşadım kahverengi akıntım da bitmedi her gün geliyordu pazartesiden beri de fitil olarak kullanıyorum kahverengi akıntım kesildi gelmiyor fitil daha etkili bence
Ceremmm Benim doktorumda fitil olarak verdi biraz yan etkileri var uyku yaptı bende sende o şekilde kullana bilirsin
Berraseris Eminesahin1 zaten hep hap hem fitil olarak kullanılıyormuş doğru mu ama ben o fitili nasıl yapıcam çok stres oldum
Berraseris Bir de bunu yatarak mı yapıyoruz bi kaç yerde ıslatıp koyuyorlar yapan varsa bana anlatabilir mi
D-tomrs Berraseris bende progrstan 200mg kullanıyorum vajinal hiç ağızdan almadım yan etkisini bilmiyorum ama hiç sorun yaşamadım şimdiye kadar iki gebeligimdede başından itibaren kullandım elinizi yikadiktan sonra kurulamadan koyarsaniz daha rahat olur
D-tomrs Berraseris olabildiğince ileri itin zaten fazlasi akicaktir uyku yaptığı için doktorum.bana.gece kullanmamı önermişti sabah kalktigimda su gibi şeffaf ve beyaz akıntı geliyor bir miktar bu normal fazlssini atıyor vücut endiselendirmesin sizi
Esmaa_Nur Berraseris ben 12. Haftaya kadar fitil olarak kullanmıştım doktorum öyle kullanmamı söylemişti 12. Haftadan sonra kesmişti
Mdha Geçmiş olsun öncelikle bende 15+2 hamileyim ilk 23 hafta erkek doğumdan dolayı bu bebeğime öğrendiğim günden doğum olana kadar kullanacağız dedi sabah 2 fitil akşam 2 şeklinde kullanıyorum bende