3bebekannesiii Burda herkes kız demişti bütün tahmınde bulunanlar doktorumuz kesin olarak erkek dediii
Cana_ 3bebekannesiii bnde 4. Ye hamileyim banada erkek dedi nicede bu yıl erkek senesi Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 kaç haftalıksın
Yaseminduygulu Çevremdeki herkes kız bu sene tavşan yılı çok nadir duyuyorum erkek diye benimde doktor 12 13 haftalarda erkek demişti daha sonradan cinsiyetimiz kıza döndü
Mucizem47 3bebekannesiii ooo benimde simdi beli oldu burda herkes erkek dedi her takvim erkek cikiyordu cin takvimi bilmem ne takvimleri hepsi oranlarda erkek gosteriyordu ama kızim oluyor😀😂