4mevsim_1anne Kızlar 3.5 yaşında kızım var yaklaşık 2 aydir ara ara başı ağrıyor doktora götürdun röntgen filmi çektiler bisey cikmadi mr da cektircektik yatmadı kan aldılar kansizlik çıktı birde neden olabilir başka sebep kusma yok bayilna yok
Melike_4949 4mevsim_1anne kansızlık da baş ağrısı yapıyor saçları gür ve uzunsa ağırlık yapıyor olabilir
inci_tanesi 4mevsim_1anne Göz doktoruna götürdün mü benim oğlumda da aynısı oldu gözlük kullanıyor şuan hipermetrop astigmat çıktı Allah korusun inşallah biseyi yoktur çok gecmis olsun
Snmlsn 4mevsim_1anne ben de yazacaktım tam bir arkadaş yazmış zaten. Göz doktoruna götür bi. Ekrana çok bakıyor mu? Göz kontrolü yaptırmakta fayda var.
busesen 4mevsim_1anne geçen sene diyorsunuz kısa bir zaman değil özellikle büyüme çağında bir çocuğa. Ben 29 yaşındayım gözlük kullanıyorum beni bile 6 ayda bir kontrole çağırıyor göz doktoru.
inci_tanesi 4mevsim_1anne Uzun zaman geçmiş cnm üstünden bence götür bir daha bizimde o yaşlarda anlasilmisti
YuvarlanamayanPaanda 4mevsim_1anne kbb geniz etine baktırdınmı oğlumdada var sürekli baş ağrısı yapıyor illaki horlama olmasına gerek yokmuş geceleri agzo açık uyuyo yada gözleri gündüzleri uykusu varmıi gibi süzgün bakıyorsa oda belirti
YuvarlanamayanPaanda 4mevsim_1anne geniz eti olabilri canım doktor oğluma bakto dedi geniz eti va4 nasıl anladınız daha muayne etmedem dedim böyl3 süzgün bakar kafa agrısı yapar uykulu hali olur bakışlarında dedi şükür çok büyük çıkmadı ilaçla küçültüyoruz sende ihmal etm3 kesin götür zate her çocukta 6 7 yaşına kadar olurmuş bazılarını kı yokolurmış bazılaronon dururmuş
fizikcianne 4mevsim_1anne sinüzit olabilir. Çocukluğumdan beri hep başım ağrır. Özellikle çok nemli şehirlerde oluyor bu
Esracigdem 4mevsim_1anne evet çürük dişte ağrı yapar genelde baş ağrısı olarak tanımlayabilir cocuklar. Spesifik yer tarif edemeyebiliyorlar
Nili4321 4mevsim_1anne aslında mr a bir girebilseydi çok iyi olurdu Allah korusun bir hastalık varsa teşhis edilebilir. Yoktur tabi ki ama önlem için isterseniz tekrar bir deneyin. Benim hastalığımı 5 yıl sonra öğrenmemin sebebi 5 yıl sonra mr a girmem 🥲