Girlshey Arkadaşlar dün devlet Hastanesi’nde beta için kan verdiğimde 44.20 çıktı oradaki kan çıkmayınca 2 gün sonra çıkar deyince bende özelde kan vermiştim orda 38.86 çıkmış aralarında 1 saat fark var sadece hastaneden hastaneye değişir mi korktum
Ebosamo Girlshey değişebiliyor ama ilki 44 çıkmş 2.si 38 degeriniz düşmüş kaç gün geçiyor adet tarihinz. Bende öyleydim hem devlette hem özelde yaptrmştm. Yükselme olmuyordu düşüyordu. Saglıksız gebelik dediler düşük yaptım ilaçla. Bence sizde bi doktora gözükün
Girlshey Ebosamo benim gün farkı yok aynı gün verdim aralarında 1,2 saat var sadece doktor da o önemli değil değişebilir hastaneden hastaneye dedi
Ebosamo Girlshey haa öyleyse değişebiliyor. Ben 2 gün geçti sandım. İnşlah sağlıklı alırsınz bebişinizi kucağınıza korkmayın daha yeni oluşuyor demekki. Adetinzde geçmemiş büyük ihtimalle hamilesinz