Mensure1012 Kızlar selam 26+4 günlük hamileyim . Yaklaşık bir haftadır idrar yolu enfeksiyonu çekiyorum . Doktorum antibiyotik verdi ama hiç faydası olmadı sanki sizin kullanıp gerçekten işe yarıyor dediğiniz doğal bir yöntem var mı acaba
Ebosamo Mensure1012 merhabalar benmde idrar enfeksiyonum var 21 haftalığım. Doktorum bir ilaç verdi suya katıp bir gece kullan sadece dedi. Lavaboya çıkma dedi kullandım ve ilaçlada destekliyorum baklm geçecekmi 1 hafta sonra tahlil vercem tekrar. Su çok önemli ama ben içemiyorum midem bulanıyor
Birceliiiii Bendede aynı problem vardı ilaç kullanamadım tüp mideliyim cok bulantı yapıyo ilaçlar .Nioli yağıyla geçti benim enfeksiyonum