Herkese merhaba sizlere bir sorum var. 1 hafta once ultrasona gittim ve spiralin kaymis dedi ve adet gorunmuyor dedi halbuki 2 gun donra hasta olmam gerekiyordu🥲 adet zamanim geldi 6 gun hasta olmadim bugun normalde son gunum 6. gunum olmaliydi ama olmadim onun yerine karnim agriyor ve kahverengi lekeler geliyor bu yerlesme kanimi🙏🥺 lütfen cevap verin bana