Haticeeee27 Kızlar günaydın Ben bugün hastaneye cinsiyeti öğrenmeye gidiyorum İnşallah öğrenebiliriz 18 haftamızdayız Geçen hafta gittiğimde belli olmadı ama bugün inşallah öğrenebiliriz bugün cinsiyet öğrenecek olan var mı