Busraakay_26 AybarsUmay_ çocuğun hareketleri iyi sizin de sancınız çıkmış doktor tekrar nst ye sokabilir emin olmam için
Nazalex AybarsUmay_ bebeğin hareketleri iyi. Seninde düzensiz sancın var cnm. Doktor için bir yatış sebebi değil bunlar. Yalancı sancı diye göndermiştir
AybarsUmay_ Busraakay_26 doktor gayet güzel dedi 2 hafta sonra tekrar gel dedi bende ağrı olarak biliyodum ama
AybarsUmay_ Ağrım yoktu ama ebe doktora göster belki tekrar çektirir dedi doktorda gayet güzel dedi anlayan bakabilir mi acabaa
idilinannesiiii AybarsUmay_ bende 1 parmak açıklıkla 35+4 te gece 11 e kadar en üst düzeye gelen sancılarimla sezeryan oldum sadece nst de vardı sancım çok hiç hissetmedim
Busraakay_26 AybarsUmay_ doktora göre sancınız demekki o kadar değil ya da yalancı sancı demiştir kaç haftalık hamilesin
AybarsUmay_ idilinannesiiii bende 35 haftalığım az çok anlayabiliyorum da çok duydum çevreden ağrısı olmayıp nst de çıkan ve doğum yapan ondan korkuyorum