Kızlar dün post açmıştım nasıl oluyor yükleme diye bugün geldim şeker yüklemesi yaptırdım ilk önce aç karna aldılar daha sonra 75 lik içecek içirdiler bir saat sonra tekrar kan verdim şimdi bekliyorum bir saat sonra yine vereceğim biraz halsiz düştüm açlıktan ama iyiyim ilk verdiğim kan sonucum 78 çıkmış sizce nasıl