aysenur30a Kızlar bugün tam 37. Hafta çok şükür bitirdik sayılır zor günleri. Çok heyecanlı hissediyorum kendimi, hala ağırı mide yanmam oluyor, gece uyuyamıyorum. Sizde durumlar nedir heyecan varmı 😊
Lilim aysenur30a bende 37 deyim ağrılar iyice arttı oğluşuma kovuscam diye mutluyum ama ağrılarda isyan ettiriyor😀
Anne1__ aysenur30a 37+5 teyim dün aşırı kaburgalarım acıdı nefes alırken dahi batıyordu bugün biraz daha rahatladım mide yanmalarım da hafifledi çok şükür bende iştahsızlık başladı sabah kahvaltı etmiyorum 2 tane bisküvi yiyorum bitti öğlen de aynı akşam da niye böyle oldu anlamadım istemsiz bir şey yiyesim gelmiyor😂
Mucizem4242 aysenur30a 37+2’deyim. Geceleri uyuyamama mide bulantısı sık tuvalete gitme iştahsızlık sürekli duygu değişimleri adet olacakmış gibi sancılar can yakıcı tekmeler doğum pozisyonunda olduğu için altta aşırı baskı hissi bi yanım hemen doğsun diyor bi yanım biraz daha kalsın diyor çünkü biliyorum bu günleri özleyeceğim zaten birşey kalmadı daha dün gibi varlığını öğrendiğim şimdi doğum için gün sayıyorsun diyorum kendime. Bu benim 3.gebeliğim 4 buçuk yaşında bir oğlum kasımda 3 yaşına girecek bir kızım var onların arkasında koşmaktan ne ara geçti zamanlar hiç anlayamadım. Herşeye rağmen sabırsızlıkla bekliyorum oğluşumu. Hepimiz sağ Salim alalım inşaallah kucağımıza.🤲🏻😍
Suzandefne Lilim benimde adet olacakmışım gibi ağrı giriyor ve akıntım arttı sizde de öylemi benimki de oğlan 👦
Anne1__ Mucizem4242 ay iştahsızlık sizde de mi var yaklaşık 3-4 gündür aşırı iştahsızım boğazımdan ne bir ekmek ne bir yemek geçti sıvı içip bisküvi tarzı şeyler yiyiroum
aysenur30a Mucizem4242 saydıklarınız o kadar zor ki benim ilk gebeliğim dayanamıyorum bazen gerçekten sezeryanla hemen doğurmak istiyorum ☹️
Aylanursu aysenur30a Bizde bugün tam 37 haftalık olduk kasık ve bel ağrısı sık idrara çıkma var eklem ağrıları geçmeyen yorgunluk uyku modu hepsi var ☺️
Mucizem4242 Anne1__ çok fazla var canım iştahsızlık karnım acıkıyor ama gram ağzıma birşey alamıyorum direk midem bulanıyor canım asla birşey çekmiyor bende sen gibi şeyleri anca tüketiyorum bi krakerle resmen mide tamam doydum diyor 🤦🏻♀️
ZeynalNaibee aysenur30a 2gün kaldı 37tamamına qrip oldum çok kötü.dönemlerden geçiyorum 2yaş2aylık kızım var ilgilenemiyorum bile Rabbim herkese yardımcı olsun zor dönemleri atlatalım
aysenur30a ZeynalNaibee ayy geçmiş olsun ya tüh son zamanlarda hasta olmaktan çok korkuyorum bende toplum içine bile girmiyorum o derece 😔 bol vitamin alın bağışıklığınız güçlensin. C vitamini aldın bol bol
Mucizem4242 aysenur30a çok zor oluyor canım hele birde ikinci yada üçüncü gebelikte daha zor çünkü ilgilenmen gereken başka çocukların oluyor o acıların sancıların içinde sevgini göstermen gerekiyor gece karnındaki bebeğin uyutmuyor gündüz diğer çocuğun ama yine de şükrediyor insan yeter ki sağlıklı şekilde versin Rabbim gerisini hallediyorsun biz kadınlara bambaşka bir güç sabır veriyor Rabbim 🤲🏻😍
Aylanursu aysenur30a Çok zor gerçekten uykusuzlukta benimde uyku basıyor ama dalamiyorum öyle uykuya geceleri gündüz uyuyorum daha çok
Kanalize aysenur30a evet iki üç saat uyuyorum sonra kalkıyorum ruh gibi dolaşıyorum gündüz tekrar uykum geliyor
ZeynalNaibee aysenur30a teşekkür ederim Bende hiç bir topluluğa girmiyorum nasıl olduanlamadım bu gün doktora gitdim reçete yazdı bakalım nasıl olucam
aysenur30a ub2602 ilk 3 ay ve son 3 ay hiçbirilerine yapmıyoruz diyorlar ya ama benim ilk 3 ayda diş ağrım vardı aşırı derecede doktora dedim dayanamıyorum bana agumentin antibiyotik vermişti kullanmıştım . Sizde sorun belki verirler