Dün ikili test için doktoruma gittim. Özel olmadıgı için burada devlet hastansine gidiyorum. Doktorum ultrason cihazında baktı çokta modern bi alet değil. Ense kalınlıgı normal dedi burun kemiği normal görünüyor dedi. Kan vereceksin 15 gün sonra çıkacak dedi. Ultrasonda bakıp söyleyebildiğini bilmiyordum size de söylemiş miydi doktorunuz arkadaşlar? Cinsiyeti sordum henüz çok erken ama şurada iki çizgi var bak ona göre yorumlarsam %60 kıza benzettim dedi. İki çizgi dediği ne bilmiyorum. 12+3 üz şu an. 13. Haftanın ortasında da folik asiti artık içme dedi.