Senossssssss Kendi doktorum olmadığu için başka bir doktora gittim 2 hafta gerilik olabilir dedi ama geçen hafta kendi doktorum hiç böyle bişey söylemedi kafamı karıştırdı doktor gerilik kötü bişey mi çok yaşayan var mı aranızda