Dogiskoomom Çok şükür bende normal mi acaba diye merak ettim bende 33+1 im daha çatı muayenesi ile ilgili konuşmadık, en son 31+4 de gitmiştim makat gelişliydi ama o günden sonra hep baskı hissediyorum döndü mü acaba diye düşünüyorum bakalım 34+0 da randevum var. Sağlıkla kavuşalım hepimiz 🥰 Hareketleri bazen benimde yavaşlıyor ama normaldir diye düşünüyorum hiç hissetmezsem korkmaya başlıyorum😂