Sgul sizin gibi doğumdan korkan sonrasından korkan cok kişi var emın olun. Benımde erken dogum riskim var mesela suan 32+2 yiz. keske dıyorum zamanını beklesede erken dogmasa. Ortada korkacagınız bır durum yoksa kendınızı bunu süreklii hatırlatıp rahatlatmaya calısın. Arada dogum korkusu bana da gelıyor. Sonra şöyle düşünüyorum ne olursa olsun o gun gelıp gececek sadce 1 gün. Bır bakıcaz olmus bitmiş yanımızda doktorlar olcak böyle düşünün. Ben o sekılde kendımo rahatlatmaya çalışıyorum. Olmayan sebeplerle kendınızı korkutmayın. Down sendromu ihtimali cok düşük. Olsada suan bunu dusunmek bır fayda saglamaz. Erken dogum rıskınızde yokmus bosyere stresinızı artırmayın. İnanın benım 24twn beri risk var ara ara kanamalar falan. Hergun ınsallah bugunde dogmaz dıyorum bugunde acılma olmaz. Şükredin derimm. Şükür ve dua onemlı olan bu . Korkmayın🤗😚