annesi53 Kızlar basurum çıktı ne oturabiliyorum ne yürüyebiliyorım çok ağrıyor hamilelikte geçirem varmı birşey kullandınızmı çözümü ne :(
Aycan1 annesi53 vala bu 3. Gebeliğim her ücündede çektim hala çekiyorum cok zor doktor bana duphalac yazmıştı biraz daha iyi olmuştu ama yine var yani zorlanıyorum
KuzeyinAnnesi10 annesi53 patlıcan sapı kaynatıp içince suyunu ıyi geliyormuş duydum ama gebelikte içilir mi bilmiyorum canım çok zor Allah yardımcın olsun
designermoms annesi53 doğal sarı kantaron yağı bul bir yerden sür her wcde acısını anında alıyor 2-3 günde de tamamen geçiyor Sonra tekrarlarsa yine aynısını yaparsın Gebelikte çok normal Ama olabildiğince el yapımı doğal kullanmaya çalış geçmiş olsun