Tugce889 Adetim gecikti 2 gün. Kadın hastalıkları polikliniğinde söylesem kan testi isterler mi? En kesin yol kan testi olduğu için kandan bakılsın istiyorum da 🙄
ekc Tugce889 Aciller yapmıyor ama tedavi sürecindeyim şehir dısından geldim doktor yardımcı olabilir mi demiştim ve acilden giriş yapıp betaya baktırmıştım🤭🤭 yalan yok tedaviydi ama sonuç negatif olmuştu😂😂
Zeeynep1 Tugce889 ben evde test yapmıştım pozitif ti hemen acile gittim test yaptım dedim pozitif deyince kan alıp baktılar hemen 1 buçukta saatte çıkmışım sonuc
carpediemm1 Ben acile gitmiştim bakmamışlardı acilde kadın doğumdan randevum vardı zaten regl düzensizliğim için almıştım. Bu ay da 1 hafta gecikti dedim çatı muayenesinde baktı keseyi gördü sonra kan idrar vs istedi
Tugce889 Hopefulmom tamam canım. daha önce de gebeliğim vardı. vajinal ultrasonla bakmaz heralde dimi? Bilgin var mı acaba?
Hopefulmom Tugce889 ben 6+4 de gittim kalp atışını keseyi görmüştük belki de doktor kan artışını izleyip değer artınca bakabilir öyle olur sanırım bende öyle olmuştu karından görmüştü ☺️
carpediemm1 Tugce889 boşluk olan bir alan bar ya ben onu kese olarak yorumlamıştım da😅 şaşkınlığımdan doktorun ne söylediğinin farkında bile değilim sadece beslenme yerini gösterdiğini hatırlıyorum
Asus1 ekc evet aciller yapmıyor ama ben acilde çalışan bir arkadaştan şey duymuştum ağrım çok diye gelmiş biri iğne vuralım demişler ama gebelik şüphem var demiş öyle mecbur bakmışlar 😅 negatif çıkınca da ağrım azaldı hap yazar mısınız diyip gitmiş 😅
cokbilmismom Sabah 10a kadar direk sağlık ocağına gidin yapıyorlar randevu hemen bulunmaz ki kadin doguma