Benim de rahmim ters. İlk zamanlar evet ters olduğu için arkada kalıyormuş görmek zor demişti doktorum bana da. 5+1 de mini minnacık kese göründü 5+6 da biraz daha net göründü. 7+6 da da kalp atışını duyduk. Acele edip sürekli gitmeyin randevuya bu sefer insan daha fazla stres oluyor. İyi düşünün