Meryem67 Kızlar nasıl besleniyorsunuz benim iştahım yok ne yicegimi bilemiyorum nasıl beslencegimi bilemiyorum 12+2 günlügüz 😣
Rukiye1 Meryem67 o haftalarda insanın canı istemiyor ama günde bir tane muz ve madensuyu iç canım bebek zaten senden alacağını alıyor sende bunlarla vitaminini karşılayabilirsin hiçbirşey yiyemiyorsan bile.
1850 Meryem67 süt peynir kaşar yumurta kuruyemıs türleri ceviz , çig fındık badem vs maden suyu bol bol meyve sebze cesıtlerı et ürünleride dengelı bır sekılde tüketilmeli
emel16 Meryem67 bende yiyemiyorum midem bulanmıyor ama iştahsızım 13+2 yim. Süt ve yoğurt gergin olmasana iki üç günde bir mutlaka tüketiyorum. Ceviz ve fındık pek yiyemiyorum ve yiyemediğim için içim hiç rahat değil 😕
Hs4523 Meryem67 hamileliğimin başından beri hiç doğru düzgün beslenemedim bebeğimin kilosu çok iyi hatta 10 gün önden gidiyor Bebek her türlü büyüyor ama benim kanım D vitaminim B12im yerlerde hep kendiniz için güzel beslenin🙏🏻 28. Haftadayım
Meryem67 Rukiye1 onları yiyorum içiyorum ama aç oluncad midem çok eziliyor sağ ol canım teşşekür cvp için 🤗
Meryem67 1850 onları da yiyemiyorum ağzıma birikiyor iştahım olsa yemeyi çok istiyorum inşallah bu dönemlerde geçecek çok teşekkür canım yardımın için 🤗
Rukiye1 Meryem67 o haftalarda bende de Miğde yanması vardı bende doğru düzgün yiyemiyordum ama çok şükür geçti inşallah seninkide yakın zamanda geçer ☺️
1850 Meryem67 zamanla gececek emin olun daha küçük cocuk suan depolarınızdam alıyor merak etmeyın. Sımdılık yiyebıldıklerınzıın yiyin zamanla onlarıda yersınız ☺
Meryem67 İnşallah canım sen kaçıncı haftadasın benimde oldu mide yanmam bir kaç kere şuan yok çok şükür
Rukiye1 Meryem67 amin canım amin Rabbim herkesin kucağına hayırla sağlıkla almayı nasip etsin. Bu güzel duyguları da isteyen herkese nasip etsin güzel Rabbim 🤲
Deletedmom58 Et ve balıktan çok sevmeme rağmen başta tiksindiğim için. Bol sebze meyve bakliyat ilerliyoruz. Doktorumda yeşil yapraklı sebze öneriyor çoğunlukla zaten şuan için gelişimi önde bile çok şükür.
Meryem67 Deletedmom58 bende aynısı tiksindim yiyesim gelmiyor bakliyatta aynı şekilde ıspanak bile yiyemiyorum en çok mercimek çorba yiyorum
Deletedmom58 Meryem67 Çok şükür ben o ikisiyle kurtardım. Zorlarsam sadece kıyma yiyebiliyorum. Kendimi bildim bileli peynirde yemem. O yüzden yoğurt sebze bakliyat ne fayda alsam o kar diye bol bol yemeye çalışıyorum
Scarlett Bende ilk 3 ay hiç beslenemedim serumlarla geçirdim sonra yavaş yavaş yiyebilmeye başladım ama hala et ürünlerinden tiksiniyorum. Hergün peynir,labne, süt tüketiyorum. Bide niyeyse maya kokuyo ekmek filan tam buğday ekmeği yiyebiliyorum . Doktorumda ne güzel sağlıklı besleniyosun diyo 😂🙈 tek sıkıntım hergün tatlı bişeyler yeme ihtiyacı duyuyorum. Bide az az ama sık sık yemeye çalışıyorum yoksa bulantılar geri geliyor