Kızlar öncelikle günaydın💕 ben sat tarihini tam olarak hatırlamıyorum maalesef düşükten 1 sonra gebe kaldığım için. Ultrasona göre 32+5 şuan. Doktor planları buna göre yapıyor. Ama merak ettiğim bişey var doktorum ultrason tarihine göre gidiyoruz ama doğum sata göre mi olur yoksa ultrasona göre mi merak ediyorum. Bu konuda bilgisi olan var mı ve bu oynama önemli bir sorun oluşturur mu?