Tokyobtl Anneler ishalim doktora mesaj atım durumu belirtim bu ilacı içe bilirsin dedi sizlerde içtiniz mi reflor ilaç
December Tokyobtl evet ben ictim uc hafta once ishalden hastanede yattım doktor verdi reflor ictim kesiyor ishali.
Minikperi Tokyobtl ben de içmiştim 5 gün. Yani tozdu benimkisi yoğurda karıştırıp yemiştim. 10 haftalıktım 🌸
Tokyobtl December bebeğe bir zararı yok demi ben her ne olursa olsun tedirgin oluyorum da birde iştahsızlıgın varmıydı
December Tokyobtl kusmam da oldu evet iştahsızlık oldu birkaç gün bir sey yiyemedim serumla vitamin verildi. Bebeğe zararı yok canım zararlı bi seyi doktorlar vermiyor merak etme.
Minikperi Tokyobtl 10. Haftada normalde de bulantı ve kusmam oluyodu ilaçla ilgili değil diye düşünüyorum.
aycarsl Dizanteri geçirdiğim için içmek durumunda kaldım. Biraz hafifledikten sonra probiyotik kullanarak bağırsak florasını düzeltmeyi önerdiler
aycarsl Enfeksiyonlu bir İshalin varsa antibiyotik kullanmadan geçmiyor istersen bir test yaptır. Yiyecek olarak ayran ,yoğurt ,haşlanmış patates ve muz ile beslendim 10 gün boyunca
Tokyobtl Xxxmelodi666 hastaneler sırf bu yüzden ağzına kadar dolu aralarında bende varım Allah herkese yardım etsin şifa versin
Tokyobtl Peki popoyu çok silmekten hep tahriş oldu acıyor artık vazelin nemlendirici sürsem iyi gelirmi
Annekuzusu38 Kızlar ishal salgını mı var anlamadım.. 3 gündür ishalim ve inanılmaz karın ağrım var reflor a bugün başladım sizde ne zaman etki etti