Pinar05 antibiyotik verilirken kar zarar dengesine bakılarak veriliyor sonuçta hiçbir sorun yokken antibiyotik verilmiyor. Enfeksiyon daha sıkıntılı hamilelikte o yüzden kullanılması gerektiği zaman doktorlar yazıyor hamilelerin kullanması gereken antibiyotikleri ve kullanılıyor. Ben çok kullandım hamileyken hem toz olanı hem hap olanı hem iğne olarak kalçadan hem serum olarak. Bebekte de gelişim geriliğine hiç rastlamadık aksine haftasına göre iri bir bebek dedi doktor. Doktor eğer yazarsa antibiyotik kullanman gerekiyordur kullanmamazlik yapma.