Ceymest Uykumun içinde kanlı su geldi 1 bardak kadar Acile geldim Nst çekildim muayne oldum Açıklığın 1 cm anca olduğunu beni eve göndereceklerini söylediler Böyle birşey yaşayan var mı
nur34_ Ceymest kuzum bol bol yuru ve hareketler yap acilmayi ilerletecek birde bana hurma cok iyi geldi dene istersen belki faydasini sende gorursun
eymenim_ Ceymest işte ben aynı şeyler hemen hemen. 1 cm açıklık istersen eve git istersen oda verelim dedi ablamın bebeğine yaşamış olduğumuz olaydan dolayı korktum burda kalcam dedim keşke kalmasaydı çok iskenceli oldu 18 saat sanci çektim kör oldum ağlamaktan en azından eve gelseydim banyo falan yapardım rahatladım herhalde Rabbım sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin
Lavinya_21 Ceymest normal cnm sancını evde cekmen ıcın gomdermısler en ıyısı. Benim bebek pisligini yapmıstı dıye dogum yapana kadar nstye baglı kaldım bebegın kalp atışları ıçin. Senınkınde sukur sorun yok sancını cek ıyıce 5 dkya fln düşünce gıt hastaneye
H_Y_3834 Hiç endişe etme canım açılman daha çok az olduğu için herşeyde normal ilerlediği için büyük ihtimalle taburcu ettiler 1 cm çok az 10 cm açılması gerekiyor
nur34_ Ceymest yok benim sancim hic olmadi 40 da kanama oldu acilmam cok oldu diye birakmadilar artik catalda patlattilar suyu su geldiya sende acilma olmasi icin yurume sicak dus ve bol bol hurma detoksu yaparsan ilerler diye soyluyorum ama senin tekrar tekrar gozlem altinda olman gerekiyor su bitse açılma olmamissa sezeryana alirlar cocuga zarar artik sonrası Allah korusun tekrar bi git istersen
Minsaa Evde ördek yuryusu squat yapın sıcak su altına girin bol bol sancılar beş dk bir düşünce doktora gidin