MrveK 37+3 dün çatı muayenesi oldum. Muayene sırasında çok kastım kendimi ve canım çok yandı. Muayene esnasında belime ağrı girdi ve hala belim kasıklarım çok ağrıyor. Benim gibi olan var mı?
karanmom MrveK cokmu acio, bende 1 saat sonra yola çıkacağız hastaneeye doğru 🥹 doğumun baslatilacak muayene olcam aşırı korkuom
MrveK Aslında acı verecek birşey yapmıyor ama ben utandım biraz sıktım kendimi onun da zararı oldu tabi agrım arttı, doğumu nasıl başlatacak ki?