Fatmakaya158 Kızlar 26 haftalık hamileyim bugün yemek yedikten sonra uzandım ve Sol tarafıma göhüs kafesim çok kötü ağrıyo batıyo sanki bu durumu yaşan ve nedenini bilen varmı
Chanelmom Bu normalmiş. Dik oturun. Omuzları arkaya atın ve sıcak tutmaya çalış. Hatta sırtına sıcak su torbası koyabilirsin.ben 3gün çektim ama böyle yaparak hafiflettim.