Kızlaar bebişim iri diye normal doğumdan korkuyorum demiştim devlet takipliydim doktor normalde ısrarcıydı kalp çarpıntım da var diye 20 ekim günü özelde kontrole gittim oradaki doktor yani normal olmaz değil ama zorlayabiliir tabi dedii bebeğim onun ölçümlerine göre 3700 civarlarıydı devletdeki de 3800 demişti kararımı verdim ertesi güne sezeryana kararlaştırdık yani sata göre 38+5de…. Ve 21 ekim sabahı yatışım yapıldı saat 10 da ameliyathaneye girdim hazırlık vs derken ortam çok güzeldi ameliyathane ekibi çok iyiydi müzikler vs saat 10:30da doktorum geldi ve 5 dk sonra bebeğimin ağlamaları benim ağlamalar derken müthiş bir duyguymuş kısaca hikayem böyle ilk kalkış biraz zor gibi geliyor ama yürüdükçe açılıyorsunuz sakin olun bebişe odaklanın güzel düşününn ve güzel olsun inşallah 💙💙😇 Biz oğlumla kucaklaştık darısı tüm bekleyen annelerimizin başına hayırlısıyla..