Sıtma nöbeti ve gribal enfeksiyon için hastaneye gittim yapılan testlerde idrarda keton pozitif çıktı sonra tekrar kan aldılar kanda da aynı şekilde beni kadın doğum acile yönlendirdiler yatış yapılabilir diye başına böyle bişey gelen oldu mu nasıl süreçte ilerlediniz evde oğlum olduğu için yatisi kabul etmedim sabah kendi doktorumla görüşüp bilgi alicam