Almayan almıyor büyük kızımda piyasada olan aklınıza gelecek her marka her çeşit emziği aldım çok ağlayan bebekti belki emzikle susar diye ne bulduysak aldık ama ağzında 3-4 saniyeden fazla tutmadı atıyordu 😅 2 gün sonra kardeşi olacak belki o kullanır 😇