Yagmurakyurek benimde aynı şekilde sol kalçam çok ağrıyor. İşten ayrılmak zorunda kaldım artık yürütmüyor bile beni. 32 haftalık olduk, doktorum bu durumun normal olduğunu fakat çok erken ağrılarımın başladığını söyledi. Normalde 36. haftadan itibaren bu ağrılar başlarmış. Ben çok fazla yol yürüyordum işe gidip gelirken, otobüste kimse yer vermiyor malesef ayakta kaldıkça iş yaptıkça ağrılar artıyor ve dinlenmemiz gerekiyormuş.