Benim anladığım kadarıyla adet dollenmeyen yumurtalarin dışarı atılması ya.O günden itibaren yumurtalıklarda yenileri üretiliyor ve temizlik sonrası olgunlaşıp rahme düşüyor taki cinsel birleşmede dolleninceye kadar.Bu da şu anlama geliyor dollenmemis bile olsa yumurtlama tarihiniz esas alınıyor.Ya da ben tamamen uyduruyor da olabilirim 😂 Videolar izlemiştim taa evlenmeden kaç yıl önce öylesine instada gezerken.Bebegin mucizevi oluşumu diye.Hamile kaldıktan sonra son adet tarihi denilince de kendimce böyle bir mantık düzlemi oluşturdum.Sanirim aşağı yukarı doğru .. En iyisini önce Allah sonra Google amca bilir tabii 😅