37+3 18 gün içinde beklenen doğum açılma yok geceleri çok sancım var ama 2 haftadır böyle nts çıkmıyor kaşıntıdan gece uyku uyuyamıyorum bütün heryerim kaşınıyor Ve bahçelievler memorialda ulviye Hanım ile doğum yapan var mı son 3 hafta kala doktor değiştirdim destek ? 😞