Arkadaşlar vajinanin dudak kısmında ki kemiğim resmen sızlıyor ağrıyor üst tarafı yani öyle soyleyim, bebek kanalda mi değil mi bilmiyorum ama dogum pozisyonu almıştı karnım kocaman oldu zaten ve bicak girer gibi ağrı giriyor vajina da 1 haftadır doğum yakınlastiginin habercisi mi bunlar? Makatada bastiriyor bebek oda can acıtıyor zaten 2 haftadır da geçmeyen bir basurum var squat vs yaptım acaba ondan mı lütfen doğum yakın diye diyin:/ eğer sancı vs olmazsa doktor 41 haftayı bekleriz diyor.