Arkadaşlar 12+4 oldum bugün. 1 hafta önce gittiğimde sorun yok demişti doktorum bugün ikili test için gittim normal ultrasonla baktı farklı herhangi biseye bakmadi ense kalınlığı vs üstüne bir de bebek aşağıda dedi aynı durumu yaşayan fln var mı doktor mu sorunlu ben anlamadım. Bir de geçen hafta gittiğimde çocuk resmen hareket ediyordu bu hafta dedi ki bebeğin hareket etmesi mümkün değil 4 aydan önce kıpırdamaz. Çok kafam bulandı buraya yazmak istedim.