NewMomm1 umrumdadegil hamile değilken bende de oluyordu antibiyotik kullanıyordum hamileyken de yaşadım bu durumu bol su içerek atılıyor bide doktorlar tek kullanımlık antibiyotik veriyolar toz suya katılan bence öyle yapın çünkü çok zorluyor insanı😒
Nuraslanklc Enfeksiyon dan olabiliyormuş ama bende olmamasına rağmen şu an da öyle muhtemelen bebek büyüyüp mesaneye baskı yaptigi için oluyor yanma ağrı vs yoksa bebektendir🙂
umrumdadegil Nuraslanklc ya bende hamilelikten önce de vardı biraz aslında geçmişti şimdi tekrar başladı afedersiniz ama yapıyorum bitmedi hissi oluyor bekliyorum yine geliyor yine var hissediyorum bidaha bekliyorum😓
umrumdadegil Nuraslanklc ama bebek baskı yaptığında başladı sanırım sen söyleyince düşündüm de o da üstüne eklenince mi oldu acaba aşağı vuruyor çünkü bazen kan idrar tahlili verdiğimde bir şey çıkmamıştı ama bakayım tekrar söyleyeyim doktora randevum vardı 😓
umrumdadegil NewMomm1 evet ya çok zor kendimi zorlayınca ağrı oluyor kasıklarımda doktoruma bi söyleyeyim bakalım inşallah geçirecek bir şey söyler 🥺