alparslangur Ozdemrelf 34+5 oldum hala hazırlamadım🥹 Bende şurada bekliyim bakalım herkes kaçta hazırlamış🙃
KuzeyinAnnesi10 Ozdemrelf 28+5 deyim ütülemeye başladım utulerken organizerlerim var valiz için valize konacak kıyafetleri ona koyup kaldiricam canım bi daha dolaptan alıp uğraşmamak için tam oalrak 30 32 givi hazırlamış bititmris olurum bütün eksikelriyle.
Bircan67 Ozdemrelf 31.haftamdayım çantam hazır bitek bebek bezi ve steril olacak şeyler kaldı onlarıda yaptım mı hazırız geçen haftalarda hazırlamışım bu hafta baya ağırlaştım bide üstüne grip oldum
__mom1 Bircan67 bez bilmiyorum açıkçası benim ilk gebelik. Sleepy ve goon aldım birer paket denemek için duruma göre bakıcam. Bebekten bebeğe değişiyormuş memnuniyet fazla almamak gerek. Şimdilik aksilik olmazsa normal gözüküyor 🙈
Merve1414 Ozdemrelf 2 doğum yaptım ikisindede her şeyim 29 . Haftamda bitmişti hzirdi 3.nunde cinsiyeti öğreneyim baslicam yine ondada 28_29 .haftalarda bitiricem
Ylzkrkmz 28+3 teyim bu hafta hazırlamaya başladım. En azından bebişinki hazır benimki de haftaya bitmiş olur ☺️
zeynep_2023 Bebeğiminkisi hazır benim eksiklerim var onları tamamlicam 33.hafta ama 31 de başladım yıka utule koy şeklinde bez falan eklicem erken doğum riskim vardı düzelince saldım biraz ama bence en geç 32 de bitmiş olması lazım her ihtimale karşı derim .
Ask-bebegim Ozdemrelf 35+5 haftalığız bebişimkiler hazır.kendimin eksikleri var onları da tamamlayinca 36.haftamdahazir olmuş olur Allah’ın izniyle bende yavasa aldım ama son zamanlar baya agirlastim oyuzden hızlandım biraz :)
Ozdemrelf Ask-bebegim Bir yandan ya doğurursam diye korkup bir yandan erken derken 33 haftayı devirdik en azından şimdi başlasam tamamdır o iş ay sevindim 😂