çatlatma iğnesi sonrası 8. günüm negatifi gördüm iğnenin etkisi geçti ama şu an sadece sol kasığımda hafif batmalar var sağda hiç birşey yok sizce gebelik belirtisi mi regl belirtisimi? doktorum kontrolde sapda iki solda 1 tane yumurta büyüdüğünü söylemişti