Sksjsux355-- inşallah normal olursa sezeryana girmesin modelini bozmak istemem ama inan çok Zor insan oraya girdimi birdaha çıkmayacak mis gibi oluyor herkesi bilmem ama ben böyleyim ilk gebeliğim de sezeryadi bebeğim iri olduğu için normal olmadı bide günüm geçmişti Bizim koca karılar yüzünden 42.haftaya kadar gittim sancı beklerken normal doğum için sezeryana alındım çok pişmanım sezeryan olduğum için yapacak bir şey yok artık bunuda sağ Salim atlatalim dahada getirmem Yeter bir kız bir erkek