Aaa122 Ankara-58 aynı ben herkes uyuyor bende uyumak istiyorum ama uyuyamıyorum 30. Haftaya giriyorum
Ankara-58 Benim basum ağrıyor kızlar ondan gelmiyor midem yanıyor süt yapacam kim kalkacak diye eriniyorum
MelodiK Aynı haftadayız 28 bende uyuyamıyorum bıktım artık nereye dönsem oram ağrıyor zaten dönerkende ayrı eziyet 🤦♀️
MelodiK Bahar1644 o zamana kadar isyan bayrağını çekeceğim sanırım gündüz 2,5 yaşındaki oğlum uyutmuyor gecede karnımdaki az kaldı çıldırmama 😅 37 ye girdiğimde delirmiş olurum
MelodiK Ankara-58 Allah yardımcımız olsun valla zor hamilelik ayrı doğum sonrası ayrı sağlıklı olsunda gerisi boş diyorum kendi akıl sağlığımı korumaya çalışıyorum 😬
Burcu__0506 umrumdadegil Benim betam 15,5 çıktı şuan 4 haftalık olması gerekiyor dedi sizce normal mi yükselme olurmu ?
Mutluanne111 38+1 ve saat 4den önce uyuyamıyorum sol tarafımın ağrısına.Çatı muayenesi doğum belirtileri vs araştırıyorum uyku sıfır 😀
umrumdadegil Burcu__0506 normal herkesinki farklı çıkabilir geç döllenme vs olabiliyor şuan sizin 2 günde bir artış takip etmeniz gerekiyor sağlıklı bir gebelik olup olmadığını bilmek için ne zaman kan vermiştiniz
umrumdadegil Burcu__0506 tamamdır yarın tekrar verin aynı yerde aynı saatlerde bakalım 2 katı artış olmuş mu hayırlı olsun 💜