Kızlar bugün kendi doktoruma gttim yine cinsiyet demedi bn sordum erken dedi yine bide uygun pozisyonda deil dedi ne zmn ogrencem 15 haftalık su an 1 ay sonra gelince söylerim falan dedi ama ben bi özele doktora daha gitmeyi düşünüyorum böyle durum yaşayan var mi