Iremco12 Kızlar 21 haftalık hamileyim ve geceleri midem kazınıyor kendimi durduramıyorum son bir aydır durum böyle. Yemezsem uyuyamıyorum.Bu gidişle şimdiye kadar sadece 2 kilo almıştım ama alacağım gibi duruyor.Çok kilo almak istemiyorum :( gece açılmasının önüne geçen veya önerisi olan var mı ?
Yenianneperci35 Iremco12 ben de öyleyim hele ki akşam yemeklerinden sonra sanki bir şey yememişim hissi geliyor. Sonra ne yesem🙈 genelde yoğurtlu bir şeyler yemeye çalışıyorum ya da peynir zeytin domates😅 çorba varsa çorba :)
busraayksll Ay benimde gece tost perileri geliyor sürekli varya, zaten tost çok seven birisiydim hamileylrn de geceleri çok yedim son aydayim hala da yiyorum hatta bence o kadar kaşar yedim ki ondan bebek baya kilo aldı😂😂