Cansu128 Bugün ilk doktor kontrolünde ve 4 haftalık hamile olduğumu öğrendik. Keseyide gördük. Fakat bugün pembe kanamam geldi. Neden olabilir
Wafflesgirl Cansu128 hamilelikte kanamanın hiçbir türlüsü normal değil dedi doktorum. Belki de sıkıntı var gidip göstermeniz lazım
Kbr-05 Yerleşme kanaması olabilir fakat yine de doktorunuzu bilgilendirin, kahverengi lekelenme sorun olmuyor fakat kırmızı ve kırmızıya dönük lekeler sıkıntılı olabilir doktorunuzu bilgilendirmeyi ihmal etmeyin
Cansu128 Sksjsux355-- bende görebileceğimiz dusunmuyordum. Beta hcg firlamis dedi doktorum keseye baktı ultrasonla