Ebrar_65 Canım anneler şafak kaç sizin benim kızım 10 ay 22 günlük bizde yorucu geçiyor biraz siz ne yapıyorsunuz
Merve171214 Ebrar_65 uygulamaya göre 48 ama ikinci doğumum olduğu için son 35 gün 😊 23 aylıkta bir oğlum var 💙 mide yanmasını saymazsak güzel geçiyor 😊
Ebrar_65 Sumeyye42 öyle bir geçer ki anlamıyor insan bende bitmez derdim bitti şimdi 10 aylık Rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin inşallah canım benim
Ebrar_65 Merve171214 ikinci doğumda daha erken geliyor az kalmış sağlıkla gelsin minikler mide yanması için şurup kullanmıyor musun canım
ebru31111 Merve171214 nasıl yani ikinci doğumlar daha erkenmi oluyor bende 3 olacak 96 günüm var nasıp olursa tabi doğru tahminse 😂🥰
Ebrar_65 Evaygl ayyy hayırlısı olsun inşallah canım benim heyecan var mı normal mi yoksa sezeryanla mı
Lilim Ebrar_65 son 19 mide yanması nefes darliğı uyuyamamak yoruyor artık hepimiz sağlıcakla alalım kucağımıza inşallh
Ebrar_65 Lilim bitmek üzere artık son günler çok yorucu oluyor şimdiden keyfini çıkarın bebek gelince de uyuyamıyor insan
Merve171214 Ebrar_65 evet biraz aceleci bir kızım var 2 haftadır gelmek için çabalıyor 🙈 kullanıyorum ama hiç faydası yok
mervisk Ebrar_65 şafak 20, bugun nst de bebeğimin kalp atış ritmi kötü cıktı yarın bir daha gireceğim ins düzelmistir de acil doğuma alınmam dua edin 🙏
Ebrar_65 mervisk Rabbim yardımcın olsun inşallah canım benim inşallah sağlıkla olsun dualarım seninle 🤲
Ebrar_65 Aleyna_88 oyyy abisi şimdi daha heyecanlıdır Rabbim sağlıkla almayı nasip etsin inşallah canımın içi