Kızlar 32+6dayım. Dün kontrolüm vardı her şey yolunda dedi doktor. Sadece enfeksiyonum var onun için ilac verdi. 2 gündür adet sancısı gibi ağrım var. Şimdi de uyutmuyor.Sizce bebek büyüyüp baskı yaptıkça mı oluyor? Çok korkuyorum ağrı neden olur ki?