Merhaba hanımlar bu benim 2. Gebeliğin ben ilk gebeliğimde çok rahat bir gebelik geçirdim kızım oldu çok şükür 2 gebeliğim 3 aylık olucaz bi hafta sonra ama hiç rahat bir gebelik değil kusmuyorum ama midem ağzımda ağrım oluyo çok hareket edince bide affedersiniz sağ kalçam ağrıyor kimi diyoki kız böyle yapar ama kızımda bi tane sorunum yoktu kimide erkek o zaman diyor ne düşünsem bilemedim sağlıklı olsunda böyle yaşayan varmı