Meryemlii Kızlar çok inanmıyorum ama yinede merak etmiyor değilim çin takvimi hamilelik planlamaya göre çocuk yapan var mı? Ve doğru çıkıyor mu?
Aysktr Meryemlii ben inanmıyorum böyle seylere ama bi ablam merak edelim yapalım genelde doğru cıkıyor dedi yaptı Çin takvimine göre erkek olması lazım demişti ama benim kızım olcak 😄
BilGenZge Yalan ... biz güya Çin takvimine göre yaptık ... yanlış çıktı 😂 ama yinede sonuçtan memnunum 😉
Meryemlii BilGenZge ya bende öyle düşünüyorum ama bazılafı da ona göre getiriyoruz tutuyor falan diyor :) tesadüf onların ki o zaman :)
BilGenZge Meryemlii aynen canımmm tesadüf... tamamen x veya y kromozomunun hızlı koşması ile alakalı ... 😜
Meryemlii Aysktr benim de çin takvimi bilmiyordum hamil e kaldığında bir arkadaş söyledi girip baktığım da her seferin de erkek demesine rağmen kızım oldu allah neyi takdir ederse o oluyo