Blueberry0 caglayaman muz günde 1 tane ye cnm fazlası kabızlık yapar, bebeği içinde kilo açısından iyi muz. benimde suyum fazlaydı normale dönmüş ☺️
Kamile_tpbs caglayaman doktorum bana da suyumun fazla olduğunu söylemişti karbonhidrat ve şeker diyeti verdi. Ben genel olarak protein ağırlıklı beslendim ve bir süre şekerli hiçbir şey yemedim. Sıkı diyet sonrası normale döndü suyum. Siz de dikkat ederseniz normale döner diye düşünüyorum.
caglayaman Canım ya naptın peki ekstra çok endişeliyim bişey yerken hayır yediğim bişeyden mi oldu bu hiç bilmediğim ve duymadığım bişey
Ceremmm Benim doktorumda suyun fazla şekerli ve karbonhidratlı gıdalar tüketme dedi meyveyi de porsiyon olarak günde 2 adeti geçmeyecek şekilde tüket bunlara dikkat edersen azalma olacaktır bende oldu
surfermom caglayaman haklısınız ağrılar pek çok sebepten olabiliyor 😔 bakalım kontrolde yeniden konuşacağım doktorumla bu konuyu 🙆🏻♀️