Kızlar 31+4’teyim, geçen hafta dr.um kasılma şikayetlerim üzerine vajinal muayene yapıp rahim ağzı uzunluğumun 29 mm olduğunu söyledi progestan verdi. Birkaç gündür düzenli kullanıyorum ama ekstra bir şey söylemedi kendimi çok yormadan günlük işlere devam ediyorum. Ama bugün yemek yaptıktan sonra çok kasılmam oldu. Dinlenince geçiyor ama belli aralıklarla oluyor normal mi? Bir de açılma olduğunu nasıl hissederiz? Yani sanki afedersiniz fitil koyarken böyle eskiye göre daha kolay oluyor, biraz açıklık ve yumuşama var gibi hissediyorum ama açılmayı biz o şekilde anlayabilir miyiz ki? Korktum biraz🥺 Cuma günü randevum var öne almak istemiyorum korkudan haftada bir gidiyorum zaten artık siz ne düşünüyorsunuz?