Nazlican1994 Kızlar yumurtlamam dündü ancak değerlendiremedik. Ama 18 19 20 21 22 Ekim’ de sürekli korunmasız ilişkiye girdik. Gebe kalma ihtimalim olabilir mi sizce ? Ayrıca bugün ovülasyon testimde silik çizgi çıktı bugünü de değerlendirebilir miyim sizce ?
YncaY Nazlican1994 Sperm 3 gün yaşıyor vücutta sıkıntı olmaz hatta bugünle birlikte önündeki 3 4 günüde değerlendirin
Elifcee25 Nazlican1994 Takvimim diye bi uygulama var oradanda yumurtlama gnlerinizi takip edebilirsiniz ben oğlumda oyle yapmstm.
Nazlican1994 Elifcee25 takip ettim ovülasyon testiyle ancak yumurtlama günümü değerlendiremedim o yüzden içim içimi yiyor
Elifcee25 Nazlican1994 uygulamadan takip edin bnce hem teste bosa para vermezsiniz hemde gününü tutturuyo bnce. Cunku yumurtlama gnlerinde yumurtalar catladkca akintida artiyo ordan anliyosunuz. Akintinizn fazla oldugu gnlerdede iliskiye girebilirsiniz bide tavsiyem iliskiden sonra uyuyun ayaga kalkmayn idrara cikmayin 😂 direk bayılın yani.