aysenur_02 kistle hamile kaldım aklına kötü bir şey geçirme .Bolca orta tempoda koşu yapmalısın 5cm kistimi bir ayda ormanda koşarak erittim bende her zaman oluşur eritirim ilaca gerek kalmadan yoğun koşu tek çaresi kondüsyon yaparsın nefesin kalbin açılır ve Rahime temiz kan pompalanır bu şekilde hamile kaldım kist varken