Ruken34 Kizlar 37+5 haftalık hamileyim bugün acile gitim muayene olmaya muayneden sonra kanamam oldu hala az az lekelenme oluyor normal mi
Zlfnz Ruken34 normal ara ara gelebilir lakin adet kanı gibi fazla gelirse tekrar hastaneye gidin bende aynısını yaşadım
Ruken34 Melekler12 normal muayene etti çatı muayenesi mi bilmiyorum ama daha öncede muayene oldum altan hic sorun yoktu Melekler12
birhamilelikgunlugu Az önce bir annenin yazdığını okudum alttan muayeneden sonra doğumu tetiklenmiş Allah korusun kuzu seni de bebegını de sancı var mı
Ruken34 birhamilelikgunlugu hayır sancım yok ama kanamam oldu şuanda biraz lekelenme oldu birhamilelikgunlugu
nurayyilmaz Ruken34 benim de aynısı oldu doktoru aradım rahim ağzına dokunduğum için olmuştur normal dedi ağrılarını ve bebeğin hareketlerini kontrol et dedi