Gulsen71 Kızlar benim gibi olan varmı hiç aranızda? Hafif karnım ağrıyordu acile gittik nst de sancı çıktı. Doğum n zaman olurki benim gibi başına gelen varmı hazırlıklı olmalımıyım😇😇
bdenerigokce Gulsen71 35+3 de 100 e vuran sancılarla gittim sonraki gün sancı çıkmadı 😂 yavrum beni bi yokladı ama gelmedi canım çok şükür 🫣🥰😂
Merve775 Gulsen71 dün gece benimde sancım oldu korkut acile gittik ailemle 70 80lerde çıktı sancım ebebalttan bakmak istedi bende yok dedim bakalım bugğn ne diyecek doktorumuz